התקבצו חרדים: הג'ינגל הרשמי של 'יהדות התורה' • האזינו

    יעקב גרודקה 13 Comment on התקבצו חרדים: הג'ינגל הרשמי של 'יהדות התורה' • האזינו
    20:48
    16.05.24
    אבי מימרן No Comments on גדעון סער: "כל קבינט המלחמה נושא באחריות לכישלון"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנה זה קורה: לאחר שבועות ארוכים של חשיבה מקצועית, משחררים היום מטה ההסברה של 'יהדות התורה' ומשרד הפרסום ‘תוצאות אפקטיביות' המופקד על הניהול המקצועי של הקמפיין, את הג’ינגל הרשמי שילווה את קמפיין ‘יהדות התורה’ בדרכה לכנסת.

    השיר שנבחר לגי'נגל, מבוסס על השיר הפופולארי 'התקבצו מלאכים' מבית היוצר של המלחין יוסי גרין, מילות השיר נכתבו והותאמו במיוחד לתוכן מפלגת יהדות התורה, ומתארות את ההתאחדות והלהיטות של בני התורה והציבור כולו לפעול ולהפעיל למען הצלחת 'יהדות התורה'  ולמען חיזוק עולם התורה לדורות.

    מטה ההסברה הביע את הוקרתו לצוות משרד 'תוצאות אפקטיביות' שהגה את הרעיון וכתב את מילות השיר, לצוות המוסיקלי שעשה עבודה נפלאה עד לסיום המוצלח ובפרט למפיק המוסיקלי החסידי הנודע רובי בנט, שכתב את העיבוד הסוחף והעוצמתי  השיר הוקלט באולפן ההקלטות 'זמירות –חיים בנט'. כמו כן מודה מטה ההסברה  לזמרים המוכשרים שלמה כהן ואלי הרצליך ולחברי המקהלה המורחבת המלווה את השיר, שהפליאו להפוך את השיר הפופולארי לג'ינגל בחירות שבסייעתא דשמיא ילהיב את המוני בני ישראל בלכתם לקיים את צו גדולי הדור ולהצביע ג' – בחירה לדורות.

    מילות השיר: התקבצו חרדים זה לזה, זה למען זה ואמר זה לזה. התקבצו גדולי ישראל זה לצד זה, ואמר זה לזה.

    כאיש אחד בלב אחד כולנו מצביעים, ג' ג' כולנו מאוחדים. גזירות קשות המתגברות, לא עת לחשות, יהדות התורה בחירה היא לדורות.

    לחן: יוסי גרין  (אלבום – 'יידיש נחת' בהפקת: Oh Yeah Music, LLC), הפקה: רובי בנט, עיבוד: איצי ברי, עיבוד קולי: אלי קליין, סקסופון – אהרלה בנדר. גיטרה- אריק שחר. צילום – אלי רוזנטל, שירה: שלמה כהן, אלי הרצליך.

    האזינו:



    13 תגובות

    מיין תגובות
    1. 12

      מתותמם ביותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      (תחשבו שיש פה עוד 1000000 סימני קריאה…)

    2. 8

      כל מי שלא אוהב הוא דפוק ולא מבין כלום

    3. 6

      חבל"ז זה העיקר שלמענה הוקמה התנועה ג'

    4. 5

      כל אלה שאומרים שזה מתומתם\לא רציני\לא יפה
      פשוט מקנא!!!!!!!!!!!!!!!
      יהדות התורה בחירה לדורות!!!!!
      השיר ממש מוצלח ותקפצו לי!
      כולנו מצביעים ג'

    5. 4

      הכי יפה שיכול להיות . מי שאומר שזה לא יפה לא מבין בשירים (הם בדיוק כמו אחד מהשופטים שרק משקר)

    6. 3

      מיליון $!!!
      כישרון מטורף- החל מהפלייבק, העיבוד, הקולות שניים.
      אני למדתי מוזיקה כמה שנים. וקנאי מי שלא מת על זה! )-: )-: )-: )-:

      1. זה שאתה מצביע למפלגה אחרת ולא ל-ג'-יהדות התורה המאוחדת אגודת ישראל-דגל התורה זה לא אומר שהם דוחים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        זה שאת מצביעה למפלגה אחרת, זה לא אומר שג' הם מטומטמים!!!